30 Ocak 2013 Çarşamba

All the beautiful things



 Fotoğraf bloglarını çok seviyorum. Blogları gezerken ilk önce fotoğraflara bakıyorum fotoğraflar ilgimi çekerse yazıları okuyorum.

Fotoğraf çekmeye olan ilgim üniversitedeyken yani yaklaşık yedi sekiz yıl önce abimin amerikadan getirtmiş olduğu yarı profesyonel finepix fotoğraf makinesi ile başladı. Neyse bu hikayeyi kendi çetiğim fotoğraflarla paylaşmak istiyorum. Bu postun konusu ben değil Litvanya' dan çok güzel fotoğraflar çeken bir bayan.

Blogunda çok nadir yazı yazıyor genel olarak çektiği fotoğrafları paylaşıyor ki benide zaten yazı kısmından çok fotoğraf  kısmı ilgilendiriyor.

İşte bazı fotoğrafları




Ellerine emeğine sağlık diyorum. Buyrun BURADAN gezebilirsiniz ve daha çok fotoğraf görebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Ay ne güzel fotoğraflar bunlar hele o minik ayaklar. Kızımla denesem ben de. Self portreit işine henüz çok uzağım sanırım. Ama bayıldımm. Teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil