4 Ocak 2011 Salı

Tam iki ay olmuş yazmayalı. Peki neden yazmıyorum?
-yazacak vaktim yok (yalan)
-çok üşengeç bi insanım (doğru)

aslında blogumun tasarımınıda değiştirmek istiyorum. şöyle farklı bişeyler olsun ondan sonra yazayım istiyorum ama onada üşeniyorum.
ha bide decophotoblog var.O kadar çok beğendiğim fotoğraf var ki ama hepsi hakkında söyleyecek çok fazla sözüm yok sadece fotoğraf paylaşmak daha kolay oluyor.

tabi bu bahaneler bitmez uzaaaar gider....
bundan sonra daha sık yazmayı umut ediyorum (ama sadece umut ediyorum icraat olurmu onu bilemem)

Kış iyiden iyiye kendini hissettiriyor bu aralar. insanın evden çıkası gelmiyor. Zaten bende evi seviyorum dışarıyla pek işim yok evde kendimi eğlendirecek birsürü şey var. Buaralar kış günlerinin eğlencesi örgü ile uğraşıorum. sanki ördükçe ısınıyorum.

Şuanda diz battaniyesi örüyorum aslında fotoğraflarını paylaşmak istiyordum ama bi türlü çekme fırsatım olmadı. umarım yakın bir tarihte paylaşırım.

wood&woolstool öncedende takip ettiğim bir blog battaniye yastık kılıfı vb şeyler örüyor. hep görüyordum hoşuma gidiyordu hazır kış gelmiş bende başladım. modeller çokda basit ve örmeside çok eğlenceli. wood&woolstool dan bir kaç örnek;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder