12 Nisan 2010 Pazartesi

deneme deneme!!!!

bu blog işinden şimdilik pek anlamıyorum ama yakında olayı çözcem.

bu ilk deneyim umarım devamı gelir.
ben böyle dekorasyondur, örgüdür, kağıtdır, fotoğraftır, sanatsal olayları pek bi severim. burda takip ettiğim çeşitli bloglar var. bende düşündüm taşındım neden benimde bir blogum olmasın dedim ve açtım bir blog.

kimdir bu uydurukcu? adı üstünde uydurmakta üstüne, yok asıl mesleği öğretmenlik anadolunun ücra bir köşesinde minik öğrencilerine birşeyler öğretme çabasında. bunun yanında otun çöpün onun bunun fotoğrafını çekmeye bayılır. evinin yarısı çeşitli yünler ve şişlerle doludur el yapımı şeylere bayılır. dekorasyon dergilerinin içine bir düştümü bir daha çıkamaz. her eline geçen kağıdı katlar. aslında daha çok şey var ama aklıma gelmiyor. daha çok vaktimiz var aklıma geldikçe anlatırım :)

eh cümlemize hayırlı olsun artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder